Cerca ricetta o ingrediente...

Trofeo Edilmar ; 3° memorial "Ilaria Rondoni"/ Cervia 17/03/2008 - 07/04/2008

1° Trofeo Edilmar / 3° Memorial "Ilaria Rondoni"/ Cervia 17/03-7/04/2008
Vinto da A.C. Bellaria- Igea Marina, squadra dove gioca il mio figlio.

.........................

Vinerea trecuta ,echipa de fotbal in care joaca baiatul meu ,au castigat un turneu de fotbal. Cateva poze din cele 4 meciuri si in finala, cu trofeul castigat.CONTENTO

.................................................






7 commenti:

  1. bravissima (emoticon cu aplauze)...ce fericire si satisfactie pe chipul lui Marco...este o incantare sa-l privesti...felicitari pentru campion...pupici multi..

    RispondiElimina
  2. Questo commento è stato eliminato dall'autore.

    RispondiElimina
  3. Adevarat, toata echipa era fericita...dar si noi parintii. Au avut o galerie ca la un campionat mondial.

    RispondiElimina
  4. Nicoleta, sa-ti traiasca flacaul!
    Vad ca e tare pasionat de fotbal...l-ai surprins in niste ipostaze supe-faine! :)
    felicitari pentru victorie!
    ...si puiul meu a inceput sa prinda "gustul" pentru sportul asta, asa ca probabil voi aparea si eu, pe langa nelipsitele mele retete... si cu poze cu el, fotbalist...la mine pe blog...
    Imi place tare mult cum gatesti :) ...reteta asta, de ex. cu praz umplut m-a facut sa salivez la maxim :)) ...nu am mai mancat pana acum asa ceva, asa ca dupa post am s-o incerc negresit!
    Spor in toate iti doresc si ma bucur ca am dat peste blogul tau (bucataresele vesele sint "de vina" :P )

    P.S. Daca nu te superi, as vrea sa te trec in listuta mea cu papici bune :)

    Pupici, Laura Sava

    RispondiElimina
  5. Buna Laura! Multumesc pentru complimente! Adevarat, cateva poze sunt haiaoase rau. Desi, eu gatesc mai mult italieneste...fac din cand in cand si mancaruri romanesti. Este o reteta intradevar de efect dar si gustoasa...noua ne place. Asa cum vezi, am pus doar cateva retete, sunt la inceput cu blogul.
    Cum sa ma supar, daca ma treci pe lista ta cu papa bun....din contra.
    Toate cele bune!

    RispondiElimina
  6. Vlevo lasciarti un commento sul post sopra dei porri non si può ehehehe complimenti bella ricetta e benvenuta sul forum :))!

    RispondiElimina
  7. Sono contenta che ti piacciano i porri preparati in questo modo. Grazie !

    RispondiElimina

Grazie, i vostri commenti sono sempre graditi...
appena posso ricambierò la visita ◕‿◕

Seguo