Cerca ricetta o ingrediente...

Pacco sorpresa tra i blogger / Pachetul surpriza intre bloguri


Mi sono inscritta a un giochino carino tra i blogger (romeni), un'idea di Yafa - Cuisine et plaisir ...pacco sorpresa. Pacco sorpresa che deve contenere un regalino ,un prodotto tipico del posto dove viviamo o altro ,magari cose legate di cucina. Oggi 10 luglio ,tutti i blog che hanno partecipato al gioco , devono postare il regalo ricevuto . I partecipanti sono stati divisi e ogni uno abbinato ad un altro , io dovevo mandare un regalo a Bianca -Bucataria din casa mea e invece dovevo ricevere un regalo da Simona -Alison- trials.
Ecco il mio regalo ricevuto da Simona,cose utili per la cucina.
Grazie mille!
Se siete curiosi che regalo ho mandato a Bianca , dovete guardare qui.






Yafa - Cuisine et plaisir ..s-a gandit la un joculet dragut intre bloguri...pachetul surpriza...la care m-am inscris si eu . Pachetul trebuie sa contina lucruri...un cadouas, un amestec de produse tipice zonei unde se locuieste sau altceva ,legate daca vrem si de bucatarie. Astazi pe 10 iulie , toate blogurile care participa trebuie sa posteze cadourile primite.
Eu trebuia sa trimit pachetul surpriza lui Bianca - Bucataria din casa mea ....si trebuia sa primesc pachetul de la Simona Alison trials .
Iata pachetelul surpriza primit de la Simona , pentru care ii multumesc inca odata . Lucruri practice si utile de folosit in bucatarie.
Daca sunteti curiosi ,aici vedeti ce am trimis eu lui Bianca.

10 commenti:

  1. ce frumos , foarte inspirata Alison.

    RispondiElimina
  2. imi place suportul, perfect pt briose si alte nebunii, felicitari!

    RispondiElimina
  3. Buna cccris! Adevarat un platou pentru orice ...fructe, aperitive,dulciuri .Si mie mi-a placut foarte mult , f. practic ca se demonteaza cand nu-l folosesti.

    RispondiElimina
  4. Foarte practic, dar si inspirat cadoul. Si formele acelea de tarte, briose, potrivite, nici prea mici si nici prea mari. Si eu am fost o fericita pentru aceasta initiativa. Un weekend placut, Nico!

    RispondiElimina
  5. Frumos si util cadoul... felicitari... sa le stapanesti/folosesti sanatoasa!

    RispondiElimina
  6. Che bella idea!!! Ciao Nicoleta e buona domenica!!!
    erika

    RispondiElimina
  7. Tare frumos, imi place mult suportul de fructe,prajituri...Sa le folosesti cu drag

    RispondiElimina
  8. Sa le folosesti cu placere, inspirat si frumos totul .. cu drag Alina

    RispondiElimina
  9. Foarte frumos! sa le folosesti cu placere!

    RispondiElimina
  10. Multumesc fetelor!
    Nu stiu daca si voi a-ti participat ...daca da...sper sa fi primit si voi asa un cadou practic si dragut ca al meu!!
    multe salutari ..pe curand!


    Grazie Erika! Ti auguro una buona settimana!

    RispondiElimina

Grazie, i vostri commenti sono sempre graditi...
appena posso ricambierò la visita ◕‿◕

Seguo